עם 2.8 מיליארד משתמשים  במכשירי אנדרואיד ברחבי העולם, כמעט מיותר לדבר על למה משתלם ללמוד פיתוח לאנדרואיד. מדובר בשוק אדיר בגודלו וכל חברה שמצליחה לפתח אפליקציה שהופכת ל"טרנדית", תוכל להרוויח סכומים אדירים. לכן למרות אינסוף האפליקציות שנמצאות בחנויות האפליקציות, השוק רק גדל וגדל.
אפליקציית אנדרואיד מאפשרת ללקוחות יצירת קשר בדרך פשוטה, רכישת מוצרים מקוונת ומיתוג העסק כבעל חדשנות. לכן אם בעבר בעיקר עסקים וחברות גדולות היו אלה שבונות אפליקציות כיום גם עסקים בינוניים וקטנים מעוניינים בכך. לכן אין זה מפתיע לגלות שתחום פיתוח אפליקציות הפך למבוקש מאוד ומתגמל, המושך אליו צעירים רבים.
על אף הפופולריות הרבה של האפליקציות לאנדרואיד שכולנו משתמשים בהן, הרבה מועמדים מתלבטים האם ללמוד את התחום ונרתעים מלימוד אנדרואיד. החשש העיקרי שלהם הוא מהקושי להתקבל לשוק העבודה בלי ניסיון בשטח. 

היתרונות של פיתוח באנדרואיד

האמת היא שגם בלי ניסיון בפיתוח לאנדרואיד ניתן בהחלט להשתלב בשוק העבודה. בתקופת הקורונה גדל מאוד הביקוש למפתחים ג'וניורים בגלל שמספר ההורדות של אפליקציות אנדרואיד גדל מאוד. אנשים עובדים מהבית, יש להם יותר זמן פנוי ולכן יש יותר דרישה בשוק למפתחי אפליקציות ג'וניורים. התעשייה בשוק גדלה.

מעבר לזה, בכל הנוגע למפתחי אנדרואיד כדאי לדעת שהיצע המשרות הקיים בשוק גבוה ממספר המועמדים. בהרבה מן החברות הקיימות יעדיפו להעסיק מועמדים ללא ניסיון שמביאים איתם "ראש פתוח" ונכונות לעבוד קשה, על פני עובד ותיק שעלול להיות שחוק ומקובע עם דרישות שכר גבוהות מאוד.

בנוסף, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא בעל שלוש יתרונות בולטים:

חיסכון בזמן - במקום לבנות את הקוד מ-0, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד נסמך על קוד קיים ולכן בניית אפליקציה לאנדרואיד היא יותר מהירה.

חיסכון בכסף - עצמאים או חברות קטנות יעדיפו לפתח אפליקציות לאנדרואיד כיוון שקיימים מאגרי מידע עצומים באינטרנט המכילים קוד מוכן ללא תשלום של זכויות יוצרים, כמו גם האפשרות לשתף את הקוד עם הקהילה הענקית של מפתחי אנדרואיד בעולם.
ניתן לפתח מכל מקום ובכל זמן - לא נדרשים מחשבים מיוחדים או תוכנות יקרות, כלי הפיתוח נמצאים במאגר זמין וחינמי.

מעבר לכך, הכותרת "לימוד אנדרואיד" עלולה ליצור רושם שגוי. שפת התכנות Java שעומדת בבסיס פיתוח אפליקציות אנדרואיד, פותחת המון משרות בעולם ההייטק מעבר לפיתוח אפליקציות לאנדרואיד. לכן לימודי Java יפתחו לכם הרבה מאוד אופציות להשתלבות בתעשייה. זאת לעומת שפות הפיתוח של אפל שטובות בעיקר למוצרים של אפל ולא עוזרות באופן רוחבי להשתלב בתעשייה.
שפת Java נחשבת לשפה ידידותית הרבה יותר לפיתוח וללמידה עצמה, לכן מרבית המתכנתים של אפליקציות אנדרואיד או מתכנתים בכלל יעדיפו להשתמש בה.
בסופו של דבר גם ללא ניסיון, הכשרה מקיפה בתחום יכולה לעשות את ההבדל. לימודים השמים דגש על הכשרה מעשית ועדכנית, חיבור לדרישות התעשייה ותיק עבודות מרשים.

מתעניינים בקורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד?

לחצו כאן כדי לקבוע שיחה עם יועצי הלימודים של האקריו ולקבל את כל המידע הרלוונטי על הקורס.

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה