מחפשים קורס או מסגרת לימודים שתכשיר אתכם להוביל בעולם ההייטק, רוצים להיות מבוקשים על ידי חברות הסטארט אפ? יש לא מעט מסלולים שיוכלו להתאים בדיוק עבורכם. 

עולם ההייטק ללא ספק ביסס את עצמו כתחום מוביל ומשגשג במשק. עבור אנשים המחפשים מסלול קריירה מבטיח ומתגמל, התשובה נעוצה לרוב בהשתלבות בתעשיית ההייטק. 

מי לא היה רוצה להיות חלק מסטארט-אפ צעיר ודינמי? כמה פעמים שמעתם על אקזיטים מרשימים שהשיגו יזמים ישראלים בחדשות? אי אפשר להתעלם מהפיתוי שיש להרבה מאיתנו להיות חלק ממיזמים פורצי דרך כאלה. 

כתוצאה מכך, נוצרה מגמה הולכת וגוברת לצד תארים אקדמיים מסורתיים בתחומי הטכנולוגיה וההנדסה: אנשי מקצוע מרקעים מגוונים שבוחרים במעבר לקריירה בהייטק. 

ללא קשר לתארים או לתחומי התמחותם האקדמיים הקודמים, אנשים רבים בוחרים בהסבה מקצועית באמצעות לימודי הייטק. לימודים אלו מוצעים בקורסי ערב המותאמים לאנשי מקצוע עובדים ובקורסי יום הפונים ללומדים צעירים וותיקים כאחד. כתוצאה מכך, תוכניות הכשרה מיוחדות אלו זכו לפופולריות עצומה. 

היופי של קורסי ההייטק הללו טמון ביכולתם לאפשר השתלבות חלקה בתעשייה. אנשים ששואפים להיכנס לתעשייה המבוקשת הזו, יכולים להירשם לקורס מקצועי של אחד ממקצועות ההייטק. עם סיום ההכשרה הם יכולים לצאת עם תעודת הסמכה, תיקי עבודות מקצועיים וידע וכישורים הדרושים להבטחת משרות בחברות היי-טק מוערכות. 

לימודי ההייטק מציעים מסלולים עבור אנשים מרקע מקצועי מגוון להיכנס לעולם המשגשג של טכנולוגיה וחדשנות. 

בין אם אתם בעלי תואר בפיננסים, אמנויות או חסרי רקע וניסיון קודם, קורסים אלו מעודדים כל אחד לפרוץ לתעשיית ההייטק ולהפוך לחלק בלתי נפרד מעיצוב העתיד. 

לימודי היי טק: כך תוכלו להשתלב בסטארט אפ מוביל 

במסגרת המגמה המדוברת, מציעים מוסדות לימודים גם קורסי הייטק עם התחייבות לעבודה ואחרים משתפים פעולה עם חברות מהתעשייה במתכונת של השמה בהייטק. 
אם גם אתם מתעניינים באפשרות שכזו להשתלב בתחום, הצעד הבא הוא לבחור במקצוע מסוים שיש לו ביקוש בתעשייה ומאפשר לקבל הכשרה במסגרת קורסים מקצועיים. 

ישנן הכשרות שיתנו לכם כלי עבודה ביד ויכשירו מקצועית בדיוק כדי למלא פונקציה ספציפית בחברת סטארט-אפ ולתפוס בה משבצת מבוקשת, דוגמת לימודי QA שבסיומם תוכלו להשתלב בחברה כזו כבודקי תוכנה. 

כיום רבים נמשכים לתחום התוכנה ובצדק. בתחום הסטארט אפ מתחזקת המגמה שלצד תארים אקדמיים וגם לבוגרים של קורסי תכנות יש הרבה מה להציע. 
הפלטפורמות השונות המשמשות מתכנתים משתנות כל הזמן וקורסים המכשירים את הלומדים לרכוש כלים ולתת פתרונות בסביבות עבודה שונות עבור חוויות משתמש מגוונות, הפכו למבוקשים במיוחד. 

כמובן שיש עוד מבחר רחב של מקצועות מבוקשים שניתן ללמוד באמצעות קורס מקצועי כמו: סייבר ואבטחת מידע, דאטה אנליסט, UI/UX, ניהול רשתות ועוד. 

ניסיון הוא יתרון 

אם כן, האפשרויות הן מגוונות ובחירה נכונה של קורס מקצועי יכולה לסייע לכם להתברג באחת מחברות הסטארט אפ השוות במשק. בסופו של דבר, תארים אקדמיים הם בהחלט בסיס איתן עבור כל מנהל בכיר בהייטק. אבל התחום זקוק לאנשי מקצוע רבים והביקוש לא פעם גובר על ההיצע. 

לכן, אין תחליף גם לניסיון מקצועי. לימודי היי טק במתכונת של קורס מקצועי בתחום מאפשרים ללומדים לקבל הכשרה ממוקדת יותר במקצוע הייטק נבחר, בפרק זמן קצר יותר ולצבור כבר במהלך הקורס ניסיון מעשי, כדי להשתלב כבר מחר במקצועות העתיד. 

לעוד כתבות
צ׳אט בוואטסאפשיחהלפרטים והרשמה